مانور بسیج سلامت نوروزی در شهرستان لنده برگزار شد+ تصاویر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از برگزاری مانور بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳ 08 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امراله خانی اظهار داشت: در این مانور بازرسان بهداشتی، دامپزشکی و اتاق اصناف در قالب چهار تیم از صنوف و اماکن تهیه و توزیع غذایی شهرستان بازدید کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: برنامه بسیج سلامت نوروزی همه ساله از 15 اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه با حضور بازرسین بهداشت محیط و با اولویت نظارت بر اماکن و مراکز حساس، با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی آب و مواد غذایی در سطح عرضه و به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با آب و مواد غذایی اجرا می شود.
این مسئول افزود: طی این مانور از 29 مکان کسب، شامل 8 صنف حساس، 20 سوپرمارکت و خواروبار فروشی و یک اماکن عمومی بازدید شد.
خانی ادامه داد: 90 کیلوگرم مواد غذایی شامل مواد لبنیاتی، مواد پروتئینی و گوشتی، طعم دهنده ها و رنگ ها، شیرینی، نان، آجیل، کنسروها، کمپوت و نوشابه ها در این بازدید توسط بازرسان کشف و ضبط گردیده است.
وی در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل تیم های بازرسی بهداشت محیط جهت بازدید از صنوف و اماکن حساس در این ایام خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند شکایات بهداشتی خود را از طریق تلفن گویای 190 اعلام نمایند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار