11.5 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در این استان از جذب 7 طرح سرمایه‌گذاری خارجی با سرمایه مصوب 11.5 میلیون دلار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 10 April 2018

به گزارش تابناک : مسعود مهدی‌زاده مقدم در نشست شورای معاونین، گفت: در سال گذشته، 21 طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش بالغ بر 18.5 میلیون دلار برای اجرا در این استان مصوب شده که 30 درصد این طرح‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی است.

وی افزود: 7 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری خارجی به ارزش 11 میلیون و 500 هزار دلار و اشتغال‌زایی مستقیم برای 206 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی در سال 96 توسط سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذاری شد که در سال جاری هم  به‌ دنبال سرمایه‌گذاری‌های جدید خارجی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه این استان ظرفیت بالای اقتصادی برای سرمایه‌گذاری دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه ریسک سرمایه‌گذاری در ایران پایین است، خوشبختانه سرمایه‌گذاران خارجی استقبال خوبی در خراسان رضوی داشته‌اند و با امنیت‌ خاطر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مهدی‌زاده مقدم تأکید کرد: ایجاد و نقطه تلاقی مناسبی میان سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان خراسان رضوی شکل گرفته که درراستای تولید و اشتغال‌زایی مولد استفاده و نیز از ظرفیت‌های به‌وجود آمده برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در هر منطقه‌ای بهره‌گیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از همه توان و امکانات برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای ایجاد تولید و اشتغال بیشتر در خراسان رضوی استفاده می‌کنیم تا شاهد تحولات بیشتری در حوزه اقتصادی و در سال حمایت از کالای ایرانی باشیم.

 

 

منبع : تنکابن 24 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار