روز قدس محور اتحاد مسلمانان جهان است

فرماندار تبریز گفت: روز جهانی قدس، حساسیت مسلمانان نسبت به سرنوشت سرزمین های مسلمانان نشین را افزایش می دهد و محور اتحاد امت مسلمان جهان به شمار می رود.
کد خبر: ۵۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 09 July 2015

رحیم شهرتی فر، افزود: این حساسیت نسبت به پاره تن اسلام یعنی فلسطین اشغالی، دارای جوانب اعتقادی و دینی بوده و امام خمینی (ره) این موضوع را به خوبی پیش بینی کرده بود.

وی گفت: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی با پیشنهاد نامگذاری ' روز جهانی قدس '، در حقیقت پایه های اتحاد مسلمانان را بنیانگذاری و توطئه غرب برای تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی را نقش بر آب کرد.

وی افزود: توطئه تشکیل این رژیم غاصب علیه سرزمین های اسلامی منطقه ی راهبردی خاورمیانه طراحی شده بود که با هوشیاری امام (ره) ناکام ماند.

وی گفت: امسال با توجه به وضعیت مسلمانان در کشورهای مختلف و موضوع بیداری اسلامی، همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان به صورت یکپارچه روز جهانی قدس را با حساسیت بیشتر برگزار می کنند.

وی ضمن دعوت از مردم تبریز به حضور حداکثری در این راهپیمایی افزود: مردم آگاه شهرستان تبریز که در مسایل مربوط به امت اسلامی پیشتاز می باشند، با حضور یکپارچه در راهپیمایی بار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تجدید میثاق می کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار