میزان بودجه تصویبی برای میراث فرهنگی

کد خبر: ۶۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 11 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سید هومن عنایی،رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساراندر گفت‌وگو با اتاق خبر خبرنما ، اظهار داشت:

امسال حدود ۵ میلیارد ریال اعتبارجهت اجرای پروژه‌های این اداره اختصاص یافته است.عنایی افزود : در جلسه کمیته برنامه‌ریزی گچساران ۴ میلیاردو ۹۳۰ میلیون ریال برای میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: از این میزان ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال اعتبار برای حوزه گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و تکمیل اردوگاه‌های تفریحی و گردشگری در شهرستان اختصاص یافت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران از اختصاص یک میلیارد ریال برای حوزه میراث فرهنگی و حفظ و احیاء و مرمت آثار تاریخی این شهرستان خبر داد.

عنایی خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی گچساران ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای حوزه صنایع‌دستی و آموزش صنایع‌دستی در روستاهای شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار نیز امسال برای حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در شهرستان گچساران اختصاص داده شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران عنوان کرد: در سال گذشته بیش از ۶ میلیارد ریال به این اداره اختصاص داده شد که اعتبارات امسال این اداره در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار