جشنواره فوتبال پایه در کرج برگزار شد

رئیس هیئت فوتبال البرز از برگزاری جشنواره مدارس فوتبال استان البرز به مناسبت روز فوتبال پایه در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 12 May 2018

به گزارش تابناک : منصور بیک وردی اظهار کرد: این فستیوال با حضور ۱۶ مدرسه فوتبال و با حضور علی طهماسبی مدیر استعدادیابی فدراسیون فوتبال و علی چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوان ایران برگزار شد و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌کنندگان به عمل آمد.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره‌های برای فوتبال پایه از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث کشف استعدادها می‌شود و در سال‌های اخیر چندین نوجوان از طریق چنین فستیوال‌هایی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران راه یافتند.

بیک وردی از برنامه‌های هیئت فوتبال برای فوتبال پایه اشاره کرد و گفت: با تشکیل تیم جدید هیئت فوتبال استان البرز و طبق برنامه‌ریزی که انجام‌شده است توجه فراوانی به فوتبال پایه خواهیم داشت و به‌شخصه معتقدم همین نوجوانان در آینده باید فوتبال ملی ایران را تشکیل دهند.

رئیس هیئت فوتبال البرز در پایان گفت: البرز منبع سرشار از بازیکنان مستعد و شایسته است، متأسفانه در چند سال اخیر در فوتبال البرز آن‌چنان‌که باید به فوتبال پایه بهاداده نشده است و درنهایت باشگاه‌ها نباید نسبت به فوتبال پایه غفلت و کوتاهی کنند؛ چراکه پشتوانه خود را از بین می‌برند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار