معاون استاندار ایلام

لزوم توجه به مرزمهران

با توجه به اینکه مردم مرز مهران را برای تردد و به ویژه برای ورود انتخاب می کنند لازم است که توجه بیشتری به مرز مهران داشته باشیم.
کد خبر: ۶۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 12 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،

حسین کلانتری درخصوص آماده سازی زیرساختهای استان برای اربعین سال جاری گفت: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین در مرز مهران لازم است که زیرساخت های اربعین در مرز مهران و در استان ایلام فراهم شود.

وی با بیان اینکه حل مشکلات اعتباری زیرساخت‌های اربعین نیازمند نگاه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تخصیص اعتبارات است، افزود: استفاده از ظرفیت موقوفات استان های دیگر و همچنین ظرفیت‌های مردمی می تواند در رسیدگی به زائران عتبات عالیات بسیار مفید باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام عنوان کرد: باید تمامی امکانات استقبال و رسیدگی به زائران از هم اکنون آماده باشد و نهایتا تا سه ماه آینده تمامی زیرساخت ها تکمیل شده باشند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد اربعین گفت: تمامی کمیته‌های مربوط به اربعین هر 15 روز یک بار جلسه‌ای تشکیل می‌دهند و مسائل و مشکلات را بررسی می‌کنند تا بتوان به نحو شایسته مراسم مربوط به اربعین را انجام داد.

کلانتری به حجم بالای تردد زائران در مرز مهران اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم مرز مهران را برای تردد و به ویژه برای ورود انتخاب می کنند لازم است که توجه بیشتری به مرز مهران داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار