خدمت پلیس به مردم با بهره مندی از تعالیم آسمانی قرآن

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه با اشاره به برگزاری روزانه محفل انس با قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان در میان کارکنان انتظامی این شهرستان، گفت: پلیس با بهره مندی از تعالیم آسمانی قرآن به عموم مردم خدمات رسانی می کند.
کد خبر: ۶۰۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 19 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پليس، سرهنگ "بهروز فخری" اظهار کرد: پلیس همزمان با تقویت بنیه ی فیزیکی و سخت افزاری کارکنان، در بعد معنوی نیز فعال بوده و با برگزاری کلاس های قرآنی و محافل اینچنینی، سعی در تقویت مسائل معنوی کارکنان خویش را دارد.

وی یاداوری کرد: نیروی انتظامی در کشور ایران بر خلاف پلیس سایر کشورها، ابزار فیزیکی در دست صاحبان قدرت نیست، بلکه کار و خدمت آن ها جنبه ی عبادی و الهی دارد.

سرهنگ فخری تصریح کرد: بر همین اساس است که تقویت بنیه ی روحی و معنوی کارکنان پلیس همزمان با توان فیزیکی در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه یادآوری کرد: در ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم به صورت روزانه و با حضور کارکنان و پرسنل انتظامی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در برنامه محفل انس با قرآن، علاوه بر جز خوانی، از بیانات و راهنمایی های بزرگان در بحث تبیین و تشریح آیات نورانی کلام الله نیز استفاده می شود.

سرهنگ فخری در پایان ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از آیات الهی شاهد خدمات رسانی مطلوب تر به مردم و ایجاد امنیتی پایدار در سطح شهرستان صحنه باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار