اولویت نیروی انتظامی امنیت انتخابات است

کد خبر: ۶۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 13 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویر احمد،فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اولویت‌های کاری این نیرو در استان را تشریح کرد و گفت: ایجاد امنیت در انتخابات یکی از این برنامه‌ها خواهد بود.

سردار غلامعباس غلامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌های نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری اظهار داشت: بر اساس وظایفی که این نیرو بر عهده دارد اولویت‌هایی برای ما تعریف شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از برنامه‌های ما با توجه به فرمان نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر همزبانی دولت و ملت برقراری ارتباط خوب و برادرانه با سایر مسئولان و در یک کلام همدلی و تعامل با مردم و سایر دستگاه‌ها و مسئولان است.

این فرمانده انتظامی بیان داشت: از اولویت‌هایی دیگری که داریم بحث مبارزه با مواد مخدر و به خصوص برخورد با خرده‌فروشان و ساماندهی معتادان است هر چند که در این ساماندهی به غیر از ما دستگاه‌های دیگری هم متولی هستند.

غلامزاده افزود: از دیگر اولویت‌های ما مقابله با سرقت در استان و تلاش برای کاهش سرقت در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

وی گفت: بحث پاکسازی نقاط آلوده، برخورد با مزاحمین خیابانی و کسانی که شرارت در جامعه ایجاد می‌کنند در برنامه‌های امسال به صورت گسترده با این گونه تخلفات و جرائم برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان به طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: استمرار اجرای طرح در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی بیان کرد: در بحث مسائل ترافیکی یکی از اولویت‌های ما تلاش برای کاهش تصادفات به خصوص تصادفات برون شهری و ساماندهی ترافیکی است که سایر دستگاه‌ها باید برای این کار به کمک نیروی انتظامی بیایند.

غلامزاده یکی دیگر از اولویت‌های امسال را موضوع انتخابات و برقراری نظم در بحبوحه انتخابات اعلام کرد و گفت: با توجه به حساسیت و مهم بودن انتخابات نیروی انتظامی از اولویت‌های خود را موضوع انتخابات و برقراری نظم و امنیت قرار داده است.

این فرمانده انتظامی افزود: انتظام‌بخشی به شهرها و جمع‌آوری متکدیان از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود

وی برقرار ارتباط مستمر با رسانه‌ها را یکی دیگر از اولویت‌های خود و همکارانش در ناجای کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد و گفت: پلیس و رسانه برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه با تعامل می‌توانند کارهای بزرگی را به اتفاق هم انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار