خلخال آماده استقبال از گردشگران شد

شهردار خلخال از آماده و زیبا سازی این شهر برای استقبال و پذیرایی از مسافران ، میهمانان و گردشگران تعطیلات عید سعید فطر خبرداد.
کد خبر: ۶۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 13 July 2015

 به گزارش ایرنا، علی درویشی افزود: خیابان های اصلی و فرعی شهر خلخال با صرف 500 میلیون ریال لکه گیری ، آسفالت و خط کشی شده است.

او اظهار کرد: با هدف زیبا سازی شهر علاوه بر افزایش قابل توجه سرانه فضای سبز و کاشت انواع گل های زینتی در پارک ها و بلوارهای شهر جداول کنار خیابان ها ، میادین و بلوارهای شهر نظافت ، شستشو و رنگ آمیزی شده و بهسازی ، اجرای پازل و سنگفرش جدید در بیشتر پیاده روهای خیابان های اصلی این شهر نیز به پایان رسیده است.

شهردار خلخال اظهار کرد: با واگذاری پارک ها و بوستان های شهر به بخش خصوصی امکانات رفاهی و تفریحی در این مکان ها از سوی بخش خصوصی طرف قرارداد با شهرداری به مراتب بهتر و بیشتر شده و زمینه برای استقرار و اسکان مناسب میهمانان در این اماکن تفریحی نیز فراهم است.

وی گفت: با نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر و در حالی که هواشناسی نیز هوای خنک و مطبوعی را در تعطیلات آخر هفته پیش بینی کرده حضور هزاران گردشگر ، مسافر و میهمان دور از انتظار نیست.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار