سمينار تخصصي مديريت پسماند در شهرك صنعتي شهركرد برگزار شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- به منظور تشريح مباني و قوانين مديريت پسماند سمينار تخصصي يك روزه در شهرك صنعتي شهركرد برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 05 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري با اعلام اين خبر ، گفت : مديريت پسماند يا زباله بر مديريت جمع‌آوري، حمل و نقل ،پردازش ، بازيافت يا انهدام زباله‌ها دلالت دارد و پياده‌سازي آن در مقوله‌ي پسماند‌هاي صنعتي از اهميت بالايي برخوردار است.
عليرضا شفيع زاده افزود: از انواع پسماندهاي صنعتي مي‌توان به براده‌ها ، سرريزها و لجن‌هاي صنعتي اشاره كرد كه شيوه‌ي صحيح مديريت آن‌ها در اغلب موارد تهديدها را به فرصت تبديل مي‌كند.
وي اظهار داشت: متوليان واحدهاي صنعتي بايد مقيد به كنترل ، بازيافت و دفع متعارفِ پسماند‌هاي مربوط باشند و سازمان‌هاي اجرايي و نظارتي نيز مي‌بايست زيرساخت‌هاي لازم را براي اين بخشِ اثرگذار در توسعه‌ي اقتصادي فراهم كنند.
شفيع زاده تصريح كرد: خوشبختانه در جريانِ اين سمينار تخصصي ، از سوي متخصصين حقوقي و قضايي كليه‌ي قوانين و آيين‌نامه‌هاي اجرايي (به ويژه در بخش‌هايي از پسماندها كه موجب آسيب به محيط زيست مي‌شوند ) به طور كارشناسانه تشريح شد.
گفتني است كه 24 شهرك و ناحيه‌ي صنعتي داراي سند ثبتي با مساحتي بالغ بر 3 هزار و 600 هكتار در سطح استان چهارمحال و بختياري وجود دارد كه بيش از 260 هكتار از مجموع مساحت آن تحت پوشش فضاي سبز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار