فعالیت راه آهن استان فارس بسیار فقیر است

استاندار فارس:فعالیت راه آهن استان را بسیار فقیر اعلام کرد و گفت: با وجود اینکه یکی از خطوط مهم ریلی در فارس وجود دارد ولی هنوز نتوانسته‌ایم آن را به بنادر متصل کنیم که این مهم همت دولت و نمایندگان مجلس را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۲۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 12 July 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: اسماعیل تبادار ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های شرکت مخابرات فارس اظهار داشت: نمودار اشتغالزایی استان نشان می‌دهد که نسبت به گذشته از نرخ مطلوبی برخورداریم و نرخ مشارکت اقتصادی و رشد صادرات در نقطه مناسبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال در توسعه صادرات غیرنفتی تلاش‌های مضاعفی صورت گرفته است افزود: پروژه‌های متعددی در دستور کار استان قرار گرفته که هم اینک 8 طرح بزرگ با 11 هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

تبادار گفت: در حال حاضر550 کیلومتر بزرگراه در دستور کار و ایجاد 350 کیلومتر آزادراه در برنامه دولت قرار گرفته است که مهم‌ترین آن آزادراه لار به بندرعباس، شیراز به بوشهر و لامرد به پل فسا است.

استاندار فارس فعالیت راه آهن استان را بسیار فقیر اعلام کرد و گفت: با وجود اینکه یکی از خطوط مهم ریلی در فارس وجود دارد ولی هنوز نتوانسته‌ایم آن را به بنادر متصل کنیم که این مهم همت دولت و نمایندگان مجلس را می‌طلبد.

تبادار با بیان اینکه استان فارس در پهنه ارتباطات هم کاستی‌هایی دارد، بیان کرد: در استان فارس و شیراز در زمینه بی تی اس نگرانی‌های است که در مسیر بهبودی باید قرار گیرد.

امروز طرح‌هایی از جمله کافو نوری، مرکز تلفن کم ظرفیت و پر ظرفیت، ایجاد و افزایش ایستگاه‌های تلفن همراه، ارتباط رادیویی کم ظرفیت و پر ظرفیت، فیبر نوری، دیتا (BOT)، پروژه تجهیزات ترانسمیشن(OTN ZTE)، لاین و ماکس، اینترنت تجاری، پروژه G3 و G4 روستایی به ارزش 795 میلیارد تومان به تعداد 4014 پروژه با حضور محمدجواد آذری جهرمی افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار