معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دامغان:

امسال بیش از 800 نفرروز دانش آموز دامغانی در اجرای طرح هجرت مشارکت می کنند

به گزارش تابناک سمنان ،معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دامغان گفت: امسال بیش از 800 نفرروز دانش آموز دامغانی در اجرای طرح هجرت مشارکت می کنند که بیانگر علاقه آنان به کارهای گروهی است.
کد خبر: ۶۳۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 15 July 2018
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان، حسن پریمی طی بازدید از طرح هجرت و جهادی دانش آموزی گفت: امسال نسبت به سال گذشته با افزایش 30 درصدی شزکت کنندگان در اردوهای هجرت مواجه هستیم.
 
وی بیان کرد: طرح هجرت تنها به عنوان یک طرح عمرانی مطرح نیست و برای متولیان امر تعلیم و تربیت بستری تربیتی و فرهنگی محسوب می شود.
 
پریمی اضافه کرد: این نهاد با پیگیری این طرح به دنبال تقویت خودباوری و ایجاد علقه های عاطفی در بین دانش آموزان و محیط های آموزش و فرهنگ سازی برای کارهای گروهی است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: تابستان پارسال 18 مدرسه تحت پوشش فعالیت های عمرانی در طرح هجرت قرار گرفت که در این طرح بیش از 7 هزار مترمربع از مدارس شهرستان رنگ آمیزی، زیباسازی و مرمت شد.
سالانه در ایام تابستان اردوهای جهادی دانش آموزی و دانشجویی و هجرت برگزار می شود و در این اردوها نوجوانان و جوانان به طور داوطلبانه به کار و تلاش در زمینه هایی که تخصص دارند، می پردازند.
وی ادامه داد: امسال نیز همچون سنوات گذشته این طرح از تیرماه تا نیمه دوم شهریور ماه  به اتمام می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار