نقاط حادثه‌خیز راه‌های نیر اصلاح می‌شود

فرماندار شهرستان نیر از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز سه‌راهی قره‌شیران شهرستان نیر خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 20 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اکبر صمدی در بازدید از سه‌راهی قره‌شیران شهرستان نیر اظهار داشت: با توجه به اینکه راه مواصلاتی یکی از عوامل موثر و مهم در توسعه مناطق به شمار می‌رود بنابراین باید تلاش کنیم که راه‌های اصلی و مواصلاتی شهرستان نیر از وضعیت مطلوبی برخوردار باشند.

وی از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای حذف نقاط حادثه‌خیز سه‌راهی قره‌شیران شهرستان نیر خبر داد و گفت:‌ با صرف این میزان اعتبار و حذف نقاط حادثه‌خیز زمینه‌ای فراهم می‌شود تا سفری ایمن و راحت برای مسافران و ترددگنندگان از این مسیرها مهیا شده و توسعه شهرستان را در این زمینه شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان نیر از نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در راه‌های اصلی این شهرستان خبر داد و افزود: نصب دوربین‌های کنترل ترافیک تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی و آمار تصادفات و حوادث جاده‌ای دارد که امیدواریم بتوانیم با این امر زمینه کاهش تلفات را در این حوزه شاهد باشیم.

صمدی با اشاره به پیش‌رو بودن تعطیلات نوروزی و سفرهای این ایام بیان کرد: باید بستری را فراهم کرد تا تردد در راه‌های مواصلاتی شهرستان نیر با توجه به گردشگرپذیر بودن این منطقه مشکلاتی در این حوزه به وجود نیاید و سفری بی‌دغدغه و ایمن را در مسیرهای مواصلاتی شهرستان شاهد باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان اظهار کرد:‌ امیدواریم بتوانیم زمینه‌ای را فراهم کنم تا مسافران و گردشگران به این شهرستان بدون نارضایتی به ویژه در حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان از زیبایی‌ها و آثار گردشگری و تاریخی این شهرستان بازدید کنند تا شاهد توسعه شهرستان با افزایش میزان گردشگران در شهرستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار