طرح نظارت بر بازار طلا و ارز در ایلام اجرا شد

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح های تشدید مبارزه با سرقت و نظارت بر بازار ارز، طلا و سکه در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 26 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ امیر همتی  اظهار داشت : پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در راستای برخورد با متخلفان بازار طلا و ارز اقدام به برگزاری طرحی مشترک با اتحادیه صنف طلا و جواهرات کرده است.

وی تصریح کرد: در این راستا از تعداد ۶۸ صنف طلا فروشی در سطح شهر ایلام بازدید به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: تذکرات لازم در خصوص عدم فعالیت غیر مجاز در حوزه مبادلات ارزی به متصدیان داده شد و تعداد ۹ واحد طلا فروشی که فاقد پروانه فعالیت بودند به استناد ماده ۲۷ قانون نظام صنفی اخطاریه پلمب صادر شد.

وی در ادامه افزود: پیرو تاکیدات سلسله مراتب و مسئولان امر ، همچنان به صورت مستمر تا آرام شدن بازار ارز ، طلا و سکه این طرح در دستور کار قرار دارد و با متخلفین این موضوع حسب دستورات قضایی برخورد قاطع و قانونی به عمل می آید.

سرهنگ امیر همتی در خاتمه اظهار داشت: از آنجایی که رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از تمامی همشهریان عزیز تقاضا دارند در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این خصوص را با شماره تلفن ۰۸۴۲۱۸۲۲۱۲ در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار