ساماندهي تاكنون 206 گلزار شهدا در استان یزد

مدیر کل بنیاد شهید استان یزد با اشاره به وجود 327 گلزار شهدا در اين استان، از ساماندهي 206 گلزار تاكنون خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 30 July 2018

 «احمد ابراهيمي» در جلسه شورای اداری بنیاد شهید استان که با هدف تبیین اهداف برنامه‌های سال جاری و اولویت‌های کاری اين نهاد انقلابي با حضور مدیران ادارات بنیاد شهید شهرستان‌های استان در مهریز برگزار شد، تصريح كرد: عمده‌ترین موضوع در اولويت پيشروي اين نهاد، برگزاری مراسم شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و جشن‌های اين ايام است که امیدواریم در قالب اين برنامه‌ها ترویج‌ فرهنگ ایثار و شهادت در بين نسل جوان جامعه را در كنار ارائه دستاوردهاي چهل ساله‌ي انقلاب اسلامي داشته باشيم.

وي علاوه بر اهتمام به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقدامات نظير تکریم و حفظ شان ایثارگران، دقت و سرعت در ارائه خدمات، حل مشکلات جامعه هدف، پاسخگویی به موقع و شفاف و رضایتمندی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را از برنامه‌هاي در دستور كار اين نهاد خواند.

ابراهیمی از ديگر برنامه‌هاي در اولويت بنياد شهيد در استان براي سال جاري را کیفی كردن یادواره‌های شهدا و برنامه ساماندهی گلزار شهدا ذكر كرد و گفت: تاکنون 206 گلزار شهدا در سطح استان ساماندهی شده و مابقی در دست ساماندهی هستند .

در پایان این نشست مدیران ادارات شهرستان‌ها گزارشی از روند اجرایی فعالیت های بنیاد و برخی مسائل و مشکلات موجود ارائه کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار