193 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان پرداخت شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت حدود 193میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به کشاورزان این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 01 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- هوشنگ طاهری میرقائد اظهار داشت: این میزان تسهیلات حمایتی در قالب 411 طرح دامپروی، عشایری و سرمایه در گردش صادرات محصولات کشاورزی پرداخت شد.
وی، سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی مناطق کمتر توسعه یافته و طرح های دانش بنیان بخش کشاورزان و دامداران را از دیگر اولویت های پرداخت تسهیلات به کشاورزان عنوان است.
مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 134 درصد افزایش یافته است.
وی از پرداخت 373 میلیارد غرامت به کشاورزان چهارمحال و بختیاری در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: این میزان غرامت به بخش شیلات و آبزیان و جبران خسارت اصل تنه درختان که در اثر تنش خشکسالی و سرمازدگی نابود شده است، پرداخت شد.
سالانه در چهارمحال وبختیاری بیش از 1.5 میلیون تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلات تولید می شود و این استان دارای 270 هزار هکتار سطح زیر کشت با 66 هزار بهره بردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار