معرفی سرپرست جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بافق

علی اصغر نوری به عنوان سرپرست جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بافق معرفی شد.
کد خبر: ۶۴۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 20 August 2018

در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی بافق از زحمات ۸ماهه منصور ابویی تقدیر و علی اصغر نوری به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

علی اصغر نوری، سرپرست جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بافق نیز با اشاره به مهمترین برنامه‌های خود در سال جاری گفت: تلاش جهت ارتقای جایگاه بخش تعاون شهرستان و تشکیل تعاونی روستا تعاون در روستا‌های هدف شهرستان از مهمترین برنامه‌ها در حوزه تعاون است.

علی اصغر نوری با بیان اینکه در حوزه اشتغال حمایت و معرفی متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی در قالب تسهیلات پایدار روستایی صورت میگیرد افزود:در این راستا اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی به منظور بهره مندی از مزیت تخفیف بیمه‌ای صد درصدی برای دو سال کارفرما پیگیری می‌شود.

وی حمایت از مشاغل خرد و خانگی در قالب مشاغل مستقل و پشتیبان و حمایت از پایداری و حفظ اشتغال موجود شهرستان با رویکرد شَعار سال را از دیگر برنامه‌ها این نهاد عنوان کرد و بیان داشت:در حوزه کار نیز تشکل‌های کارگری در کارگاه‌های واجد شرایط ایجاد و تشکل‌های موجود تقویت می‌شود.

سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بافق ادامه داد: تلاش جهت ایجاد سازش در فرآیند رسیدگی به دعاوی کارگری، کارفرمایی ورعایت زمان مقرر وقانونی رسیدگی، بازرسی از کارگاه‌ها بمنظور نظارت در راستای اجرای قانون کار و رصد مسایل و مشکلات کارگری از دیگر برنامه‌ها در حوزه کار است.

تلاش جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف کارگری و تعاونی با برگزاری کارگا‌های مهارت زندگی از دیگر موضوعاتی بود که نوری در این آیین به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار