مشکل اشتغال خانواده های شهدا و ایثارگران برطرف شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکل اشتغال از مهمترین دغدغه های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که باید با برنامه ریزی مناسب در جهت رفع آن اقدام شود.
کد خبر: ۶۵۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 06 September 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار آذربایجان غربی ، محمدمهدی شهریاری در دیدار با معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه رعایت قانون استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه های دولتی ضروری است، بیان کرد: تشکیل این کمیته ها در حوزه های سرمایه گذاری و اشتغال، رفاهی و خدمات درمانی می تواند زمینه ساز توسعه منطقه ای باشد.

وی افزود: در جلسات مختلف مشکلاتی در رابطه با تحصیل و درمان خانواده های شهدا و ایثارگران مطرح می شود که باید به سرعت رفع شود.

استاندار آذربایجان غربی امنیت موجود در کشور را حاصل جانفشانی های شهدا و ایثارگران دانست و بیان کرد: حیثیت و موجودیت نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و تلاش های رزمندگان و ایثارگران است.

شهریاری با اعلام اینکه بیش از 90 درصد گلزار شهدا در آذربایجان غربی ساماندهی شده، گفت: طبق گزارش رسیده، 10 درصد باقیمانده نیز مربوط به گلزار شهدا در روستاهاست که باید به اتمام برسد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار