باپرداخت تسهیلات اشتغالزایی:

ایجاد2500 شغل در استان بوشهر محقق می شود

بوشهر:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی عشایری، فراگیر و رونق تولید پیش بینی می شود در سه ماه آینده 2500 شغل در شهرها و روستاهای این استان ایجاد شود.
کد خبر: ۶۵۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 15 September 2018

بوشهر:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی عشایری، فراگیر و رونق تولید پیش بینی می شود در سه ماه آینده 2500 شغل در شهرها و روستاهای این استان ایجاد شود.

 رضا عوض پور روز جمعه در نشستی با عنوان ستاد اقتصاد مقاومتی افزود: تاکنون یکهزار و 750 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزای روستایی، عشایری، فراگیر و رونق تولید در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.
وی بیان کرد: در مرحله دوم پرداخت تسهیلات باید چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شود که امیدواریم با ارائه طرح های مناسب زمینه اشتغال و رونق تولید در استان بوشهر فراهم شود.
عوض پوربیان کرد: پیش بینی می شود 2هزار میلیارد ریال تا پایان سال در استان جذب شود.
وی گفت: بخش دیگری از تبصره 18 قانون بودجه مربوط به نظارت بر توزیع تسهیلات و اختصاص وام به متقاضیان بافت های فرسوده و ناکارآمد در شهرها و روستاهای استان است.
عوض پور افزود: براین اساس هر کسی متقاضی تسهیلات به شکل انبوه سازی و خودمالکی در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری باشد این آمادگی است که تسهیلات با نرخ 9 درصد در مناطق شهری و کمتر در مناطق روستایی پرداخت شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به دستگاه های اجرایی بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و بانک عامل تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند.
وی بیان کرد: 879 هکتار مساحت بافت فرسوده شهری استان بوشهر است و براساس اطلاعات موجود 18 هزار و 934 هکتار پلاک در این بافت ها نیازمند بازسازی هستند.
وی بیان کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری بخش دیگری از این مصوبه است که متقاضیان می توانند با مراجعه به شهرداریها و دهیارها (ناوگان درون شهری) و سازمان حمل و نقل ( ناوگان برون شهری) نسبت به نوسازی این ناوگان اقدام کنند.
وی اضافه کرد: تبصره 19 قانون بودجه در خصوص نظارت بر تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی به دست بخش اقتصادی است و در این راستا دولت آمادگی دارد طرح هایی که جذابیتی برای بخش خصوصی دارند را واگذار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار