خدمت رسانی اورژانس اصفهان زائران اربعین حسینی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان، از تاریخ 29 مهرماه تا 11 آبان سال جاری به هزار و 248 نفر از زائران کربلای معلی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد.
کد خبر: ۶۷۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 05 November 2018

به گزارش تابناک : غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در رابطه با امدادرسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تیم اعزامی اربعین حسینی از سوی اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان، از تاریخ 29 مهرماه تا 11 آبان سال جاری به هزار و 248 نفر از زائران کربلای معلی خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کرد که از مجموع این افراد هزار و 204 نفر با تلاش پرسنل اورژانس به صورت سرپایی درمان و 44 نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: تیم‌های اعزامی اورژانس پیش‌بیمارستانی در تاریخ 28 مهرماه امسال با 7 دستگاه آمبولانس مجهز و 15 نفر تکنسین از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بدرقه رئیس این دانشگاه، معاون توسعه و مدیریت دانشگاه و معاون بهداشتی و سایر مسؤولان، عازم استان کرمانشاه شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: از مجموع تیم اعزامی سازمان اورژانس اصفهان، 2 دستگاه آمبولانس و 5 نفر نیرو در کمربندی غربی کرمانشاه به سمت ایلام در پلیس راه عین الکش و ماهیدشت، 2 دستگاه آمبولانس و 4 نفر نیرو در کمربندی شرقی کرمانشاه منتهی به خروجی کرمانشاه در جایگاه بعثت و پمپ بنزین ایلیا، یک دستگاه آمبولانس و 2 نفر نیرو در شهر بیستون، یک دستگاه آمبولانس و 2 نفر نیرو در شهر صحنه و یک دستگاه آمبولانس و 2 نفر نیرو در شهر کنگاور مستقر شدند.

وی با بیان این‌که در این مدت اورژانس اصفهان 720 نفر ساعت استقراری داشتند، گفت: استقراری‌ها از ساعت 8 صبح تا 8 شب در حاشیه جاده و موکب‌ها انجام می‌شد.

راستین ادامه داد: واحد تعمیرات سیار اورژانس استان اصفهان نیز در 19 روز استقرار در استان خوزستان 55 مورد تعمیرات روی آمبولانس‌های بنز اسپرینتر 314، 315 و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس انجام داد.

وی در پایان مطرح کرد: این آمبولانس‌ها از سراسر ایران برای ارائه خدمات به زائرین اربعین در مرز چذابه و شهر اهواز مستقر بودند که در صورت نیاز به تعمیرات و رفع نقص ،این تعمیرات توسط واحد تعمیرگاه سیاراورژانس استان اصفهان انجام شد؛ واحد تعمیرات سیار اورژانس اصفهان در این مدت 570 نفرساعت خدمت ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار