خبرنگاران اردبیلی پلیس افتخاری میشوند‌

کد خبر: ۶۸۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 06 December 2018

سرهنگ کریم نوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی های گروه‌ها و اقشار مختلف در راستای پیشبرد اهداف پلیس در استان از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها بوده چرا که این امر می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای منیت و آرامش اجتماعی در منطقه شود.

وی افزود: به‌ همین منظور و در راستای فعالیت‌های رسانه‌ای فرماندهی انتظامی استان اردبیل در نظر دارد نسبت به جذب نیروهای توانمند٬ انقلابی٬ ولایی و متخصص در حوزه‌های خبرنگاری و عکاسی در قالب خبرنگار افتخاری که علاقمند بوده و شرایط لازم برای همکاری با نیروی انتظامی را داشته باشند اقدام کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل با تاکید بر اطلاع‌رسانی جامع و هدفمند موضوع به خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در استان بیان کرد: علاقمندان در صورت تمایل به ثبت‌نام و همکاری در این زمینه اسامی خود را تا 72 ساعت آینده به خانه مطبوعات استان اعلام کنند تا به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل ارسال شود.

نوری تصریح کرد: پس از ارسال اسامی خبرنگاران علاقمند به این حوزه اقدامات لازم برای جذب این افراد به عنوان خبرنگاران افتخاری در نیروی انتظامی استان انجام شده و از ظرفیت و قلم این افراد در راستای پیشبرد اهداف این نهاد بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار