مشکلات پدیده و موسسه مالی میزان به زودی تعیین تکلیف می شود

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت:مشکلات پدیده و موسسه مالی میزان به زودی تعیین تکلیف و مشکل سهامداران و سرمایه گذاران آن رفع می شود.
کد خبر: ۶۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 31 July 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،عبدالرضا عزیزی افزود:نمایندگان مردم استان های خراسان شمالی،جنوبی و رضوی در نشست مشترک با وزیر کشور و معاونین این وزارتخانه موضوع موسسه مالی اعتباری میزان و پدیده را بررسی کردند.

وی اظهار داشت:در این نشست مقرر شده است،استانداری خراسان رضوی اطلاعیه ای را در مورد این شرکت ها و موسسات منتشر کند.

نماینده مردم شیروان با بیان اینکه وزیر کشور شخصا این موضوع را پیگیری کرده است،گفت:این اطمینان را به مردم می دهیم که حقوق سهامداران پدیده و سپرده گذاران میزان با اقدامات انجام شده از سوی مسئولان حفظ شود و حقی از مردم تضییع نخواهد شد.

وی از انجام فرآیندهای قانونی برای استحصال سرمایه ها و بررسی دارایی ها و دیون پدیده شاندیز خبر داد و یادآور شد:اموال پدیده شاندیز در حال حسابرسی است و وضعیت زمین ها، تغییر کاربری های داده شده و میزان ساخت و سازها مشخص و پس از تعیین تکلیف نهایی آن در اطلاعیه استانداری این موضوع به اطلاع مردم خواهد رسید.

عزیزی به نگرانی کارمندان موسسه میزان و امنیت شغلی آن ها اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمینه با مسئولان بانک مرکزی گفت وگوهایی صورت گرفته است،اظهار داشت:مسئولان بانک مرکزی قول اخلاقی داده اند در صورتی که در استان های خراسان شمالی،رضوی و جنوبی شعبه ای ایجاد و یا نیاز به استخدام کارمند داشته باشند از نیروهای موسسه میزان استفاده کنند.

وی به اقدامات عملی صورت گرفته برای پرداخت وجوه سپرده گذاری شده در موسسه میزان اشاره کرد و گفت: انک مرکزی حسابی را در بانک صادرات افتتاح و وجوه مربوط به فروش اموال میزان و یا وجوه دیگر را به آن منتقل تا نسبت به بازپرداخت سپرده های مردم در موسسه میزان اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار