طرح دادگستری محلات در مهریز اجرا می‌شود

رئیس دادگستری شهرستان مهریز از اجرایی شدن طرح دادگستری در محلات در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 24 December 2018

مرتضی حدادزاده در نشست هماهنگی طرح دادگستری در محلات مهریز از اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: به موجب این طرح مسئولان قضایی شهرستان در مساجد و حسینیه‌های محلات مختلف شهرستان حضور یافته و با توجه به شناخت قبلی از مشکلات حقوقی و قضایی هر منطقه ضمن تبیین مسائل حقوقی مرتبط، به سوالات مطروحه از ناحیه مردمپاسخ می دهند.

وی تصریح کرد: جهت اجرای طرح بدواً با مداقه در پرونده‌های قضایی مربوطه، جلب نظر معتمدین محلی، اعضای شورای اسلامی و دهیاری‌هامعضلات حقوقی و آسیب‌های اجتماعی مربوط به هر منطقه مشخص می‌شود و در مرحله بعد با همکاری معتمدین محلی حضور مسئولین قضایی در جمع آحاد مردم انجام می‌گیرد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: این نشست‌ها به صورت هدفمند و در راستای تبیین آسیب‌های اجتماعی موجود و ارائه راهکارهای پیشگیرانه تشکیل می‌گردد.

رئیس شورای پیشگیری از وقع جرم شهرستان مهریز اظهار داشت: بدیهی است برگزاری این طرح موجب کاهش بدبینی‌های عمومی به دستگاه قضایی که اکثراً ناشی از عدم آگاهی به قوانین و مقررات می‌باشد می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای چنین طرح‌هایی نقش بسیار مهمی در افزایش سطح آگاهی مردم از قوانین و مقررات و همچنین اشراف به حق و حقوقشان دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار