کمربندایمنی عامل مرگ راننده جوان شد

رییس پلیس راه همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در مسیر نهاوند - کرمانشاه یک نفر فوت و یک نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۷۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 02 August 2015
رییس پلیس راه همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در مسیر نهاوند - کرمانشاه یک نفر فوت و یک نفر مجروح شدند.

 به گزارش ایرنا؛سرهنگ مهدی شاکری افزود: ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز شنبه یک دستگاه خودروی پراید در مسیر نهاوند به سمت کرمانشاه در حال تردد بود که واژگون شد.

وی اضافه کرد: در این سانحه راننده و سرنشین جوان این خودرو به علت استفاده نکردن از کمربند ایمنی پس از واژگون شدن پراید به برون پرتاب شدند.

وی بیان کرد: در این سانحه سرنشین 18 ساله این خودرو فوت و جوان 17 ساله نیز به شدت مجروح و به بیمارستان نهاوند منتقل شد.

رییس پلیس راه همدان اضافه کرد: با توجه به اینکه این خودرو چندین بار غلت خورده و سرنشینان به بیرون از آن پرتاب شدند، مشخص نیست کدام یک از این دوجوان راننده بوده است.

سرهنگ شاکری از خانواده ها خواست: خودرو خود را در اختیار جوانان که به تازگی گواهینامه دریافت کردند نگذارند همچنین از تردد آنها در مسیرهای برون شهری به ویژه شب هنگام جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مسیر بروز سانحه هیچگونه مشکل فنی نداشته است و واژگونی در چنین مسیر مستقیمی نشان از بی تجربگی و ناتوانی راننده است.

شمارسوانح رانندگی در سه ماهه نخست سالجاری در مسیرهای برون شهری کاهش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار