با حضورمعاون امور اقتصادی استاندار؛

نشست تخصصی روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز خراسان شمالی تشکیل شد

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی نشست تخصصی روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز استان تشکیل شد.
کد خبر: ۷۱۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 06 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محید پورعیسی در این نشست تخصصی اظهار داشت: بعد از انقلاب امکانات رفاهی فراوانی در گستره جغرافیایی ایران به ویژه مناطق محروم و روستایی توسط نظام جمهوری اسلامی ارائه شد. وی افزود: با گسترش علم و دانش، رضایت مردمی برای کسب امکانات رفاهی متفاوت است و به رغم تلاش های فراوان برای ارائه امکانات رفاهی اما شاهد برخی نارضایتی ها هستیم. وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده شتاب و آهنگ افزایش علم و دانش مردم بیشتر از ارائه امکانات رفاهی است. وی تاکید کرد: هیئت های اندیشه ورز استان باید بر روی این موضوع مطالعه داشته باشند.
پورعیسی خاطرنشان کرد: انسان باید پاسخگو و مطالبه گر باشد و همچنین باید رویکردها و تفکرات خوشبینانه و انسجام اجتماعی در جامعه گسترش یابد. وی با اشاره به سفر سال ۹۱ مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، اظهار داشت: این حضور هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان به ارمغان داشت و در حوزه اعتبارات استانی و تسهیلات بانکی سالانه شاهد تخصیص اعتبارات هستیم و این اعتبارات در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، راه، آموزش و ...‌‌ هزینه می شود. وی گفت: حضور نهادهای مختلف انقلابی در استان مانند بنیادهای علوی و برکت و هم چنین انتخاب راز و جرگلان به عنوان پایلوت تعاون شهر در کشور با هدف تامین زیرساخت ها و افزایش امکانات رفاهی و محرومیت زدایی بوده است. وی مطرح کرد: آمادگی داریم زمینه حضور هیئت های اندیشه ورز را در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی و اجتماعی فراهم کنیم تا با برنامه ریزی مناسب طی زمان بندی مشخص آبادانی استان را رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار