مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان

جزییات پروژه شبکه فاضلاب شهری ایوان

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان گفت: از آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهری در ایوان تاکنون 25 کیلومتر کانال‌کشی انجام شده است.
کد خبر: ۷۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 04 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،مهندس«داراب بیرانوندی» گفت: در طول یک سال گذشته که عملیات اجرایی فاضلاب کشی شهری در ایوان آغاز شده از کل 70 کیلومتر شبکه تاکنون 25 کیلومتر از آن را انجام داده است.

وی با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب شهری در ایوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم بود افزود: اصلاح و نوسازی شبکه آب شهری در ایوان نیز در دستور کار آب و فاضلاب این شهرستان قرار دارد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان به وجود 11 هزار مشترک آب در ایوان اشاره و اضافه کرد: حدود 230 کیلومتر شبکه آب شهری در ایوان وجود دارد که در برخی از نقاط دچار فرسودگی شده است که نیازمند اصلاح و ترمیم است.

بیرانوندی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 6 کیلومتر از شبکه داخلی آب شرب شهر ایوان ترمیم شد که برای سال جاری نیز با تامین اعتبار 10 کیلومتر دیگر از این شبکه اصلاح و ترمیم خواهد شد.

وی به رفع مشکل کم آبی شهرستان ایوان اشاره و عنوان کرد: با بهره‌برداری از چشمه‌های آب منطقه سیاهگل و اتصال این چشمه‌ها از طریق خط انتقال به شبکه آب شهری در ایوان خوشبختانه مشکل کم آبی و قطعی آب این شهر نیز برطرف شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار