بیانیه «گام دوم انقلاب» تابلویی زیبا از نظام است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب» تابلویی زیبا از نظام بوده و تصویری کلی را پیشروی ما ترسیم می‌کند.
کد خبر: ۷۱۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 26 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حبیب شهسواری صبح امروز در مجمع عالی بسیج که در اتاق جلسات سپاه شهدای استان ترتیب یافت، اظهار کرد: بیانیه «گام دوم انقلاب» از بسیاری جهات قابل تامل است به طوری که یک تابلو زیبا از نظام بوده و تصویری کلی از گذشته و آینده را ترسیم می‌کند.

وی افزود: در این بیانیه گذشته انقلاب اسلامی به تصویر کشیده شده به طوری که برآوردی از نقاط قوت و ضعف است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج را کمک به تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده‌سازی آرمان‌ها دانست و ادامه داد: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی با ایفای نقش نخبگان و صاحبنظران انقلابی، بررسی شیوه‌های کسب معرفت دینی و بصیرت دینی اهداف دیگری است که دنبال می‌شود.

شهسواری خاطرنشان کرد: خروجی این فعالیت‌ها باید انسجام فکری صاحبنظران و نخبگان بسیج، ارتقای کارآمدی دستگاه‌های اجرایی، جامه عمل پوشاندن به منویات رهبری، تقویت گفتمان ولایت و رفع مشکلات باشد.

شهسواری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مجمع عالی بسیج باید به کادرسازی در طراز انقلاب اسلامی منجر شود، هر کس به سهم خود باید در این زمینه گام بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار