رقابت ۴۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد در مرحله استانی مسابقات مدهامتان

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خوزستان در نشست خبری سیزدهمین دوره مسابقات مدهامتان از رقابت ۴۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد خوزستان در مرحله استانی این مسابقات خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵۰ نفر در بخش برادران و ۱۵۰ نفر در بخش خواهران حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۷۲۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 05 March 2019

حجت الاسلام مرتضی همت‌پور از برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات امروز سه‌شنبه ١٤ اسفند ماه در محل موقوفه مدنیان اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: ٤٠٠ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در این دوره از مسابقات حضور دارند که از این تعداد ٢٥٠ نفر در بخش برادران و ١٥٠ نفر در بخش خواهران به رقابت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام همت‌پور ادامه داد: مسابقات برادران در رشته‌های قرائت، حفظ کل، ترتیل، حفظ جزء ٣٠ و اذان و مسابقات خواهران در رشته‌های قرائت، حفظ کل و حفظ جزء ٣٠ است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اضافه کرد: ٢٠ نفر از نوجوانان کانون‌های مساجد که در گروه سنی زیر ١٧ سال در رشته نقاشی شرکت کردند و آثار آنها منتخب شده، در این دوره از مسابقات حضور دارند و نقاشی‌هایی را با موضوع آموزه‌های قرآنی، آیات و روایات ترسیم می‌کنند که از میان آنها با نظر هیئت داروان سه نفر برگزیده و برای مرحله کشوری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به داوران این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در استان گفت: در بخش خواهران، خانم‌ها لویمی، موسوی، سالمی و عساکره و در بخش برادران قاسم مقدمی، سید کریم موسوی، مهدی دغاغله، شجاع زویدات، ناصر دغاغله، محمدجواد محمدی مجد، احمد درخشان، جلیل بیت مشعل و ناجی حیدری داوری این مسابقات را بر عهده دارند.

مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در اهواز سه‌شنبه ١٤ اسفند ماه ساعت ٨ صبح آغاز می‌شود که مسابقات برادران در موقوفه مدنیان واقع در کیانپارس خیابان یکم شرقی و مسابقات خواهران در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان واقع در امانیه خیابان فلسطین برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار