۳۳۰۰ نفر از موزه‌های اردبیل بازدید کردند

مسئول موزه‌‌های استان اردبیل گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از موزه های استان اردبیل بازدید کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.
کد خبر: ۷۲۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 24 March 2019

به گزارش تابناک اردبیل، فردین عینی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: به دلیل استقبال کم نظیر مسافران نوروزی ساعت کار موزه ها دو ساعت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ساعت فعالیت موزه ها از 9 صبح تا 19 عصر بود که هم اکنون از ساعت 8 صبح تا 20 شب فعالیت خواهد کرد.

مسئول موزه‌‌های استان اردبیل تصریح کرد: امسال با تغییر محتوایی در موزه ها، آثاری از کاوش‌های قلعه آلاجوق، چالادیم شال، یل سویی، پیرازمیان، بوینی یوغون و گیلوان به نمایش گذاشته شد.

عینی بیان کرد: از آغاز طرح نوروزی تاکنون بیش از 3 هزار و 300 نفر از موزه های استان اردبیل بازدید کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

وی بیان کرد: باید در راستای معرفی آثار تاریخی استان که معرف پیشینه و تمدن تاریخی استان است برنامه‌های خوبی داشته باشیم تا در این ایام شاهد افزایش تعداد گردشگران باشیم.

مسئول موزه‌‌های استان اردبیل تصریح کرد: در این زمینه نیازمند همکاری مسئولان مربوطه هستیم تا بتوانیم با اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت‌های مشخص در این زمینه به شکل منسجم و هدفمند عمل کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار