کابل‌های شبکه مشترکین نوری در یزد تولید شد

مدیرعامل شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد گفت: برای نخستین بار در کشور کابل‌های شبکه مشترکین نوری ftth در کارخانه کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد تولید شد.
کد خبر: ۷۳۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷ 29 April 2019

حمید رضا قدری مدیرعامل شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد با اشاره به تولید کابل‌های شبکه مشترکین نوری ftth در کارخانه کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد،گفت: این نوع کابل برای اتصال فیبر نوری به داخل منازل، سازمان‌ها شرکت‌ها و موسسات مختلف طراحی شده است که به تدریج جایگزین کابل‌های مسی در انتقال دیتا و شبکه اطلاعات خواهد شد.

وی افزود: کابل‌های فیبر نوری منازل با دارا بودن پهنای باند مناسب بستر فیبر نوری کشور را برای اتصال به کاربران در منازل، شرکت‌ها و سایر موسسات فراهم می‌کند.

قدری گفت: کابل‌های اف تی تی اچ یا کابل‌های فیبر نوری مشترکان قادر است با پهنای باند مناسب خدمات ویزه‌ای در زمینه ارتباطات نظیر منازل هوشمند، مولتی مدیا، تلویزیون اینترنتی و کلیه خدمات ارتباطی با پهنای باند زیاد را به مشترکان ارائه دهد.

وی ادامه داد: کارخانه کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد قادر است سالانه ۱۵۰ هزار کیلومتر از کابل‌های فیبر نوری خانگی را تولید و روانه بازار کند.

قدری افزود: برای اجرای این طرح ۲ میلیون یورو سرمایه گذاری شده است و زمینه اشتغال ۵۰ نفر هم فراهم شد.

مدیرعامل شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی یزد گفت: تولیدات این شرکت سالانه ۱۰ میلیون دلار برای کشور صرفه جویی ارزی به همراه داشته است.

وی همچنین از طراحی کابل‌های حسگر اولین بار در این شرکت خبر داد و گفت: این نوع کابل‌ها که در زمینه دفاعی، امنیتی و حفاظتی کاربرد فراروان دارد به همت مهندسان این شرکت طراحی شده است که تا پایان امسال نیز روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار