این ماجرا بحثی انحرافی است

چرا آقای «مهندس» دهیاران را تهدید به مجازات می‌کند

آقای "مهندس" چنانچه به دنبال اجرای عدالت و برخورد با هر گونه بی قانونی است، موضوع مطرح شده را از صدر دستگاههای اداری، شرکت‌های دولتی، شهرداری‌ها و ...
کد خبر: ۷۳۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 29 April 2019

تحریریه تابناک اردبیل - آقای "مهندس" بهروز ندایی، معاون سیاسی استاندار اردبیل که در صدر وظایف 39 گانه او برنامه ریزی، نظارت و برگزاری انتخابات به سبب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در اسفندماه جاری واجد اهمیت بالایی است، امروز در همایش روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا، «دهیاران» را که اتفاقاً نقش بی بدیلی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند، تهدید به برخورد کرد!

به نوشته ایرنا، او خطاب به «دهیاران» گفت که با هر گونه بکارگیری و اشتغال غیرقانونی در دهیاری ها برخورد خواهد کرد.

کسی که از تشکیلات سازمانی شهرداری ها و دهیاری ها و میزان اعتبارات، درآمد و اختیارات این دو مطلع باشد می داند که امروزه بیشترین تخلفات در بکارگیری و استخدام غیرقانونی و سفارشی مقامات سیاسی، ذینفوذ و نمایندگان مجلس در شهرداری ها انجام می گیرد و لذا طرح بکارگیری غیرقانونی در دهیاری ها بحثی کاملاً انحرافی و مصداق ضعیف کشی است.

آقای "مهندس" چنانچه به عنوان یک کارگزار دولتی به دنبال اجرای عدالت و برخورد با هر گونه بی قانونی و اقدامات "کنترلی" است، بهتر است موضوع مطرح شده را از صدر دستگاههای اداری، اجرایی، شرکت های دولتی، شهرداری‌ها و شرکت‌های خصولتی در استان آغاز کند و در فرایند این اقدام، دهیاران را نیز مشمول مجازات قرار دهد.

مطابق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 ، بالغ بر 400 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 270 هزار نفری استان اردبیل  در روستاها سکونت دارند و در انتخابات بیش از شهرها در پای صندوق های رای مشارکت می کنند.

در این باره بخوانید

 انتهای پیام   
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار