سپاه در البرز مرکز درمانی تخصصی می‌سازد

فرمانده سپاه استان البرز گفت: ساخت دی‌کلینیک سپاه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان به زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴ 14 January 2015

سردار علی استادحسینی طی سخنانی اظهارکرد: مردم به ویژه در مناطق محروم از سپاه و بسیج انتظار دارند که در حوزه درمان و بهداشت وارد کار شود.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌‏ریزی‌ها به ویژه در حوزه سلامت باید آینده نگر باشد، افزود: در حوزه سلامت، احادیث متعددی ذکر شده از جمله اینکه دو نعمت است که در نزد مردم مجهول بوده و این دو، یکی سلامت و دیگری امنیت است.
این مقام مسئول در ادامه به اقدامات سپاه در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری 180 اکیپ پزشکی توسط سپاه البرز به مناطق روستایی اعزام شده‌ و خدمات درمانی گوناگونی را به بیماران ارائه کرده‌اند.
استادحسینی ابرازکرد: علاوه بر این خدمات، درمانگاه شهیدکلانتری و ولیعصر سپاه البرز به مجموعه سپاه و سایر مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
به گزارش ایسنا: فرمانده سپاه استان البرز تخصیص 80 میلیون کمک بلاعوض و 200 میلیون وام قرض‌الحسنه با سود چهاردرصد را از دیگر اقدامات سپاه در حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: تخصیص این بودجه به بیماران بار مالی آنان به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
وی درپایان از کلنگ‌زنی پروژه مجتمع تخصصی درمانی دی‌کلینیک سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در زمینی به مساحت 10 هزار متر زیربنا سخن به میان آورد و گفت: این کلینیک با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان و در 10 طبقه ساخته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار