با تقدیر از زحمات رئیس سابق دادگستری زرندیه

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه تودیع شد

تابناک: مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان زرندیه برگزار شد
کد خبر: ۷۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 09 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی با حضور حجت الاسلام قاسم عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی ،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی علم الهدی امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ، از قریب به یک دهه فعالیت غلامرضا شریعتی رئیس سابق دادگستری شهرستان زرندیه تقدیر و  محمدرضا قویدل، عهده دار این مسئولیت در شهرستان شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی علم الهدی ضمن تشکر از زحمات رئیس سابق دادگستری زرندیه گفت: ما مسئولان باید بدانیم که برای ماندن نیامده ایم و باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیریم و تا زمانی که مسئولیت بر عهده ماست از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی افزود: ریاست های دنیوی چند روزه بوده و بلاخره از ما گرفته خواهد شد، چه قبل از مرگ و چه با مرگ، آنچه مهم است این است که اسیر بازی دنیا نشویم و نه برای آمدن مغرور شویم و نه برای رفتن محزون شویم.

امام جمعه شهرستان زرندیه در پایان گفت: گاهی بنشینیم و فکر کنیم که برای مردم چه کرده ایم، یادمان نرود که مردم صاحبان این انقلابند، همان هایی که هر آنچه داشتند در راه پیروزی ایران اسلامی فدا کردند، مردمی که همواره در صحنه بوده اند و خواهند بود

در پایان جلسه با قرائت حکم و اهدا لوح تقدیر از رئیس دادگستری سابق تشکر و رئیس جدید معرفی شد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوالفضل صادقی
|
United States
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
باسلام" از خدمات وزحمات حاج آقا شریعتی بینهایت سپاسگزارم. / حاج آقا قویدل هم فردی مذهبی و باتجربه و باتقوا و بسیار بسیار جدی وسخت کوش میباشند. /در زمانی هم در ادگستری زرندیه برای مدت کوتاهی بازپرس ش یک و سپس رئیس دادگاه 101 جزایی (دوکیفری) بودند سابقه بسیار درخشانی داشتند. وبعد ریاست محترم دادگستری شدند یک امربسیار مثبت و خیرخواهانه انجام دادند که آوردن وکلا به نوبت در صح جهت مشاوره رایگان به ارباب رجوع بوده که جای تشکر دارد. / اما یک گلایه کوچک هم دارم . یک فقره پرونده اینجانب بعنوان شاکی بودم و سرقت صورت گرفته بود و مدرک جدیدی بدست آوردم . متاسفانه توسط دادگاه دوکیفری به بایگانی رفت و نامه هم به ریاست محترم دادگستری دادم. جوابی حاصل نشد. اینجانب از بابت پرونده فوق رضایت قلبی ندارم وبه حق ام نرسیدم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار