هزینه صد میلیارد تومانی مخابرات برای تقویت زیر ساخت‌های ارتباطی

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه از هزینه صد میلیارد تومانی این شرکت جهت تقویت زیر ساخت‌های ارتباطی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 18 May 2019

مسیب قبادیان صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت روز ارتباطات برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت : امسال اتحادیه جهانی مخابرات بیشتر از گذشته به استاندارد سازی اهمیت می‌دهد و شعار سال مخابرات ، جهانی را مبنی بر کاهش فاصله و شکاف استاندارد سازی بین کشورها عنوان کرده است.

وی افزود : سال گذشته در راستای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه اجرا کردیم و در حوزه تلفن همراه تمرکز ما بر توسعه سایت نسل ۳ و ۴ و ۴.۵ بوده که همه شهرهای ما توسط این نسل‌ها پوشش داده شده است و همچنین طی سال گذشته ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری و 50 کافو نوری در سطح استان نصب شده است که این میزان فیبر جهت ارتقا سرعت داخل شهری و بین شهری صورت گرفته و سرعت ارتباط را بیش از گذشته فراهم کرده است.

قبادیان افزود : در تمام شهرهای استان ۶۰ لینک انتقال تجهیزات نصب شده که ظرفیت ترافیک بین شهری را بتوانیم افزایش دهیم و سال گذشته با توجه به سیاست حمایت از تولید داخلی پروژه‌ای در داخل کشور تعریف شد که بتوانیم طی آن تعرفه استفاده از اینترنت داخلی را کاهش دهیم و این سیاست باعث شد رشد داخلی ترافیک ما بیش از ۴ برابر افزایش یابد که به این ترتیب زمینه ترغیب و تشویق تولید کنندگان داخلی فراهم شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات افزود : امسال ارتقا کیفیت خدمات جزو اولویت‌های ماست و به این منظور مرکز تماس را در ۲ سطح پاسخگویی ساده و کارشناسی تقسیم بندی کردیم و در حوزه طراحی اپلیکیشن‌های موبایل جزو ۱۰ استان برتر در کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد : تعداد مشترکین همراه اول استان ۳۴۳ هزار مشترک است که در جهت کاهش هزینه‌های چاپ قبوض تلفن همراه فقط ۱۸۰۰ نفر از این تعداد مشترک درخواست چاپ قبض را داشتند و مابقی توسط سیستم‌های الکترونیکی از جمله آب، تلفن بانک و … پرداخت می‌شود.

قبادیان در پایان توسعه پوشش آنتن دهی موبایل در مسیرهای جاده‌ای، روستاها و سایر نقاط را از دیگر برنامه‌های سالجاری این شرکت اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار