پیام تبریک استاندار به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

کد خبر: ۷۴۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 23 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر،روز جانبازی و جانفشانی غرور مردان ایران زمین را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دکتر علی محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد ماه یادآور رشادتها،رادمردی ها و جانفشانی های مردان مردی است که با سلاح ایمان،عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند.
حراست و حفاظت از کیان و مرزهای ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین مدیون از خودگذشتگی فرزندان پاک سیرتی است که با تمام هستی خود در برابر دشمنان و زیاده خواهی اربابانشان قد علم کردند و پرچم افتخار و غرور ملی را در جهان به اهتزاز درآوردند.

بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب شکوهمند اسلامی است.
در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ‌دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی همگام و یکپارچه و با اتکا به خداوند سبحان و اراده قلبی خود،به مقابله جانانه با دشمنان تا بن دندان مسلح و حامیان غربی شان پرداختند و تابلوی اقتدار و ظلم ستیزی این مرز و بوم را در معرض دید جهانیان به تصویر کشیدند.
اینجانب سوم خردادماه و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم همیشه در صحنه و باصلابت استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق روز افزون ،عزت و سربلندی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

علی محمد احمدی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار