مدیران ادارات به اقامه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه کسانی که فرصت خدمت یافته اند باید نماز اول وقت را در اولویت قرار دهند، گفت: متولیان امور و مدیران ادارات باید به اقامه نماز در اول وقت توجه ویژه داشته و آن را در اولویت کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۷۵۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 03 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در اولین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بر تکریم ارباب رجوع در ادارات مختلف و توجه بیش از پیش مسئولان ادارات به موضوع کوتاه شدن روند پیگیری نیازهای مختلف مردمی تاکید و اظهار کرد: باید با گشاده رویی و صادقانه با مردم برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین عبادت خدمت به خلق خدا است، افزود: تکریم ارباب رجوع از مباحث بسیار مهمی به شمار می رود و مسوولان ادارات اگر به روایت معصومان در این زمینه توجه داشته باشند به قطع یقین شکل و سیستم اداره ادارت تغییر کرده و شکل خاصی به خود خواهد گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب در نظام و سیستم دولتی، بیان کرد: محیط کار در ادارات و نهادهای جامعه نیز باید محیطی متناسب با فرهنگ حجب و عفاف باشد و مدیران مکلف هستند از معیارهای نظام تبعیت کنند.

وی اظهار کرد: باید مساله حجاب و عفاف در ادارات دولتی و مراکز اشتغال بخش خصوصی رعایت شود و وقتی شخصی وارد اداره می‌شود عفاف و حجاب به طور کامل مشهود باشد اما متاسفانه در برخی ارگان‌ها و ادارات مسئله حجاب رعایت نمی‌شود.

قریشی با تاکید بر اینکه کسانی که فرصت خدمت یافته اند باید نماز اول وقت را در اولویت قرار دهند، بیان کرد: متولیان امور و مدیران ادارات باید به اقامه نماز در اول وقت توجه ویژه داشته و آن را در اولویت کار خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار