آزادسازی سواحل متولی مشخصی ندارد

کد خبر: ۷۶۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ 06 July 2019

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران در حالی عنوان کرد که اجرای طرح آزادسازی سواحل متولی مشخصی ندارد که استاندار مازندران در تاریخ 28 خردادماه طی جلسه‌ای با موضوع آزادسازی سواحل مهلت یک‌ماهه برای اجرایی شدن این مسئله داده است.  مفید غلامی‌راد ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران، با انتقاد از عدم پیگیری برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ساعت‌ها در کشور فکر و برنامه‌ریزی شده اما در استان روند پیگیری‌ها چندان مناسب نیست.

وی با اعلام اینکه رویکرد راهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی باید داشته باشیم، تصریح کرد: با اجرای این طرح‌های بسیاری از مشکلات استان حل می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران خاطر نشان کرد: وضعیت شبکه برق استان بسیار نامطلوب است، برخی‌ رایزنی‌ها انجام شده که باید این ارتباطات برقرار و حل شود.

وی با انتقاد از روند جمع‌آوری آب‌های سطحی در استان، افزود: در این بخش کارنامه قابل قبولی نداریم و نیاز به اقدامات و تلاش‌های جدی‌تر هستیم.

غلامی‌راد با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی فاضلاب خانگی، گفت: پساب‌ها وارد رودخانه می‌شود در حالی که برخی از واحدهای صنعتی ما نیاز به آب دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با اعلام اینکه پسماند معضل اساسی است، گفت: مسؤولیت ساماندهی مناسب با شهرداری‌ها است و نظارت اجرا طرح برعهده شهرداری‌ها است به دلیل عدم اقدمات مناسب استانداری و سازمان برنامه و بودجه درگیر موضوع شده است.

وی با انتقاد از روند پیگیری‌های اعتباری برای سد البرز و گلورد، افزود: در این حوزه‌ها نیاز به برنامه‌ریزی جدید نداریم، متولیان امر و مدیران این ادارات باید پیگیر اعتبارات باشند.

غلامی‌راد در ارتباط با آزادسازی سواحل گفت: این طرح در حال حاضر متولی مشخصی ندارد.

به گزارش فارس، پیش از این استاندار مازندران به دستگاه‌های اجرایی استان مازندران مهلت داد که طی یک‌ماه آینده نسبت به آزاد سازی سواحل اقدام کنند.

تاکنون مسؤولان استانی از روند پیشرفت اقدامات انجام شده برای آزادسازی سواحل گزارش و یا خبری منتشر نکردند، خبر مهلت استاندار مازندران در ارتباط با آزاد سازی ساحل مربوط به تاریخ 28 خردادماه است و با توجه به اعلام زمان‌بندی به نظر می‌رسد که در تاریخ 28 تیرماه دست‌کم بخشی از اقدامات انجام شده در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار