افتتاح بیش از دوهزار واحد مسکن مهر رشت همزمان با هفته دولت

کد خبر: ۷۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 13 August 2015



معاون وزیر راه وشهرسازی از افتتاح ۲ هزار و ۴۴۱ واحد در سایت مسکن مهر رشت خبرداد و گفت: این واحد‌ها در هفته دولت به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد اصغری مهر آبادی و هیات همراه امروز با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر، به گیلان عزیمت و بازدید از چهار سایت مسکن مهر لنگرود، رشت، فومن و تالش را در دستور کار قرار دادند.

وی پیشرفت فیزیکی سایت مسکن مهر رشت را ۸۷درصد اعلام کرد و گفت: فاز اول مسکن مهر رشت در۱۷۶هکتار زمین اجرا شده که با قابلیت اسکان بیش از۱۶هزارخانوار یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های مسکن مهر کشور محسوب می‌شود.

 مهرآبادی اضافه کرد: در سایت مسکن مهر رشت ۱۶ هزار و۸۹۲ واحد قرارداد ساخت دارد که از این میزان ۹۷۵۵ واحد تعاونی ۹۹ساله و۷۱۳۷ واحد در قالب تفاهمنامه سه‌جانبه هستند و تاکنون ۵۴۹۲ واحد در این سایت افتتاح شده است.

مجری ویژه و قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر، پیشرفت فیزیکی سایت‌های مسکن مهر لنگرود، تالش و فومن را به ترتیب۸۰، ۷۱ و۴۷درصد اعلام کرد و افزود: در سایت مسکن مهر لنگرود ۴۸۰واحد آماده افتتاح است که در هفته دولت تحویل داده خواهد شد و همچنین در این مدت ۵۰ واحد نیز سایت مسکن مهر فومن واگذار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار