انتشار بویی ناشناخته و نامطبوع در یاسوج! + جزئیات

از شب گذشته تاکنون انتشار بوی نامطبوع و ناشناخته در بخش هایی از شهر یاسوج موجب آزار و اذیت شهروندان یاسوجی شده است که برخی از مناطق به دلیل غیرقابل تحمل بودن اسنشاق این بوی بد مجبور به ترک خانه های خود شده اند!
کد خبر: ۷۸۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 12 October 2019
از شب گذشته تاکنون انتشار بوی نامطبوع و ناشناخته در بخش هایی از شهر یاسوج موجب آزار و اذیت شهروندان یاسوجی شده است که برخی از مناطق به دلیل غیرقابل تحمل بودن اسنشاق این بوی بد مجبور به ترک خانه های خود شده اند!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از حدود ساعت 10 شب گذشته در بخش هایی از شهرک های امام علی ، امام حسین و امامت ها ، بویی نامطبوع و آزار دهنده همراه با دود زیاد منتشر شد که باعث گلایه شهروندان شده است.
برخی از اهالی هم که دچار مشکلات تنفسی بوده اند ، اعلام کرده اند مجبور به مراجعه به پزشک شده اند.
مسئول آتشنشانی شهر یاسوج در گفتگوی لحظاتی پیش با برنامه پاسخ صدای دنا گفت : از شب گذشته با انتشار دود و بوی نامطبوع ، نیروهای آتشنشانی برای اطفا حریق به محل اعزام شدند اما با وجود انتشار دود ، حریقی مشاهده نگردید!
رستمی افزود : با پیگیری های زیاد متوجه شدیم که انتشار دود و بوی نامتبوع از محوطه تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج است که پس از مراجعه به این محل ، نگهبان از وجود آن اظهار بی اطلاعی کرد! اما پس از ورود به محل با منشا تولید دود مواجه شدیم و اقدام به خاموش کردن آتش نمودیم.
رستمی گفت : متاسفانه انتشار دود و بوی بسیار نامطبوع به اندازه ای بود که وارد خانه های بسیاری از شهروندان شده و موجب آزار و اذیت شهروندان شده است.
اما سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ، در پاسخ به خبرنگار صدای دنا این دود را ناشی از آتش زدن کاه و کلش محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت : این پسماندهای مزارع به دلیل داشتن رطوبت خوب نمی سوزند و تولید بوی نامطبوع کرده اند!
بانشی در پاسخ به این نکته که این بو ارتباطی به کاه و کلش ندارد و از محدوده فاضلاب شهر بلند شده است ، بر موضع خود اصرار کرد و گفت ، مسئول رسیدگی جهاد کشاورزی است!
بانشی در آخر و با اصرار مجری مبنی بر در دسترس بودن وی برای بررسی موضوع گفت : من باید در یک جلسه حاضر شوم اما از یکی از مسئولین مرتبط با موضوع خواهم خواست که پیگیری کند!
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار