خروج قطار از ریل در مراغه خسارت جانی نداشت

جانشین ستاد بحران مراغه از خروج قطار از ریل در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه ریلی تلفات و خسارات جانی در پی نداشت.
کد خبر: ۷۹۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 19 November 2019

 

نقی مسکینی افزود: صبح امروز قطار مسافری که از تهران عازم تبریز بود، در حوالی شهر خداجوی این شهرستان از ریل خارج شد.

وی ادامه داد: در این حادثه، ۲ واگن مسافری از ریل راه آهن خارج شد و کارکنان راه آهن در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.

وی اضافه کرد: مسافران این واگن ها به صورت موقت به مراکز اقامتی شهر خداجو انتقال داده شدند.

مسکینی افزود: علت خروج قطار مسافری تبریز- تهران در این شهرستان توسط کارشناسان راه آهن در حال بررسی بوده و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

مسافران قطار تهران - تبریز به ایستگاه مراغه انتقال یافتند

مدیرکل راه آهن آذربایجان نیز با اشاره به خروج چرخ یکی از سالن‌های قطار تهران - تبریز از ریل و توقف این قطار در محدوده ایستگاه سهند، گفت: مسافران این قطار پس از جابجایی به سالن‌های آزاد به ایستگاه مراغه انتقال یافتند.

شاپور ارصلانی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی و مالی نداشته است، افزود: این حادثه حدود ساعت 6:20 صبح امروز روی داده است و بخشی از قطار که مشکلی نداشت به مسیر خود تا ایستگاه مراغه ادامه داده و مسافران در این ایستگاه پیاده شده اند.

وی با اشاره به اینکه این قطار شب گذشته با 350 مسافر تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، اظهار داشت: پیش بینی های لازم با همکاری فرمانداری مراغه برای انتقال مسافران به مقصد تبریز انجام شده و مسافران از طریق قطار یا اتوبوس به مقصد خود انتقال داده می شوند.

ارصلانی، ادامه داد: با تلاش عوامل امدادی راه آهن تا یک ساعت آینده این مسیر برای تردد قطارها بازگشایی می شود.

وی گفت: هم اکنون 2 قطار به مقصد مراغه و تبریز در این مسیر قرار دارند که به علت بروز این حادثه با تاخیر به مقصد خود خواهند رسید.

شهرستان مراغه در شاهراه ارتباطی ریلی شمالغرب کشور واقع شده و با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار