شیراز میزبان همایش دندان پزشکی است

رئیس همایش ملی علمی کاربردی دندانپزشکی پارسه گفت: دهمین همایش ملی علمی کاربردی دندانپزشکی پارسه 20 تا 22 آذر ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 08 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: مهدی فروزان‌فر بعدازظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش دندانپزشکی با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های آموزش‌های دندانپزشکی، ارتقاء سطح علمی، آشنایی با تاز‌ه‌های تجهیزات مواد دندانپزشکی و نیز توجه به مسائل فرهنگ و اجتماعی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس دهمین همایش ملی دندانپزشکی خاطرنشان کرد: شاخص استان فارس در راستای توجه به بهداشت دهان و دندان در کشور در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و برپایی چنین همایش‌‌هایی بستر را برای رسیدن به اهداف بهداشتی و درمانی تسریع می‌کند.

فروزان‌فر تصریح کرد: قبل از برگزاری همایش به بیش از هزار و 500 دانش‌آموز از مناطق کم برخوردار در طی 2 روز در سالن باشگاه فرهنگیان آموزش‌های مراقبت از دهان و دندان داده و بسته بهداشتی شامل مسواک و دیگرلوازم بهداشتی نیز به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: بیش از هزار ظرفیت امتیازی، 80 سخنران، 25 پنل و کارگاه آموزشی در رشته‌های ارتودنسی، فک، صورت، ایمپلنت و غیره و نیز جشنواره خلاقیت دانشجویی از دیگر برنامه‌ این همایش است.

رویکرد انجمن دندانپزشکان ارتقاءعلمی است

رئیس جامعه دندانپزشکی ایران شعبه فارس درادامه این نشست افزود: افزایش سطح علمی دندانپزشکان و دانش آموخته‌گان برای ورود به حوزه حرفه‌ای ازدیگراهداف انجمن صنفی دندانپزشکان است و برای اجرایی شدن این حرکت گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

نازیلا شهبازی ادامه داد: بررسی مشکلات صنفی و نهاد‌های مربوطه، حضور 2 هیأت مدیره در دانشگاه علوم پزشکی و رسالت آموزش همگانی بهداشت و دهان برای عموم جامعه به ویژه دانش آموزان از دیگر اهداف انجمن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار