حجت الاسلام وحدانی فر:

نماینده ای که به دنبال نهادینه کردن فاتحه خوانی است نماینده نمی شود! / انتقاد از مردمی که از بازار خود خرید نمی کنند!

امام جمعه کبگیان : در استان ما انتخابات بر مبنای معیارهای اصلح نیست بلکه عده ای بانهادینه کردن فاتحه خوانی ها حتی بالای 15 سال کار کردن ، دنبال جلب رضایت مردم است و این برای مردم نماینده نخواهد شد .
کد خبر: ۸۰۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 20 December 2019

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه 29 آذر ماه چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله نماز در اجلاس نماز گرگان گفت : نهادینه کردن تشویق آحاد جامعه نسبت به مسئله نماز با بیان اوصاف و عناصر شگفتی ساز آن باعث یاس دشمنان نظام در نفاق فرهنگ دینی می شود و باید مراقب بود که ستون دین نماز است و اگر خانواده سست شد ، متعاقباََ جامعه دچار انحطاط و انزوای فرهنگی خواهد شد.
وی درباره مسئله تصویب بودجه در کشور گفت : آنچه را که در مسئله بودجه بسته شده مشخص است این است که بودجه موفقی نسبت به سالهای اخیر کشور نیست و تغییر محسوسی نسبت به سالهای قبل نداشته است.
این خطیب جمعه تصریح کرد:علیرغم شعار متکی نبودن بودجه به نفت در خیلی جاها مشهود نیست زیرا به شیوه های بودجه ریزی توجه نشده است و باید طوری بسته شود که اقشار آسیب پذیر آسیب نبینند و مسئله اقتصاد کشور مهمترین مولفه باشد.
حجت الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و وظایف متقابل نماینده و ملت درقبال انتخاب و خدمت گفت : اولا مردم کسانی را انتخاب کنند که با داشتن تهذیب اخلاقی و توانائی خدمت به مردم بتوانندکار بکنند تا رضایت مردم را جلب کنند.
خطیب جمعه کبگیان خطاب به نمایندگان هم گفت : کسانیکه بجای حل معیشت و اقتصاد و نان در سفره مردم دغدغه تصویب رفتن خانمها به ورزشگاه را دارند بدانند این دختر و پسری که به ورزشگاه می رود ، ازدواج می خواهد تا به فساد نرود ، شغل می خواهد تا به دزدی نرود و معیشت می خواهد تا پیش دیگران به هرقیمتی دست درازی نکند و باید به فکر حل مشکلاتشان باشید.
وی خاطرنشان کرد: در استان ما انتخابات بر مبنای معیارهای اصلح نیست بلکه عده ای بانهادینه کردن فاتحه خوانی ها حتی بالای 15 سال کار کردن  دنبال جلب رضایت مردم است و این برای مردم نماینده نخواهد شد و به همین علت است که ماها در انتخابمان آنچه را که انتخاب می کنیم خوب و بدش به پای افت یا پیشرفت خودمان رقم خواهد خورد و باید مراقب باشیم.
امام جمعه کبگیان با اشاره به مشکلات و توقعات مردمی درون بخشی هم گفت : زمانی در چیتاب داروخانه نبود و مردم نگران بودند اما با برطرف شدن مشکلشان الان نگرانی اینجاست که چرا وقتیکه داروخانه با تمام تجهیزات وجود دارد مردم این بخش حتی برای خرید یک قرص و شربت سرماخوردگی به یاسوج مراجعه می کنند؟
وی درباره توقعات مغازه داران و بازاریان شهر چیتاب هم افزود : وقتی جوانی با تمام امید و آرزو در شرایط فعلی اوضاع اقتصادی با گرفتن وام سنگین در این شهر با امید سرمایه گذاری می کند ، چرا مردم بایدخریدهایشان را در یاسوج و نسیه هایشان را در چیتاب انجام بدهند؟ خودتان قضاوت کنید آیا این رسم خوبی است؟ مگر هر آنچه مورد نیاز است با قیمت مشابه دریاسوج وجود دارد ، در اینجا نیست ؟

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سکوت معنادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
مدیر پایگاه کاربر گرام با عرض پوزش از انتشار نظر شما به دلیل استفاده از کلمات توهین آمیز عذرخواهی می شود.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار