فرزند شهید برونسی تکذیب کرد:

هیچ کاندیدایی مورد حمایت خانواده شهید برونسی نیست/ با اقدام فرصت طلبانه نامزدهای سودجو برخورد قانونی خواهد شد

فرزند شهید برونسی با بیان اینکه خانواده شهید در انتخابات از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد تاکید کرد: با کاندیداهای فرصت طلب و سودجویی که با سوءاستفاده از نام شهید برونسی اقدام به تبلیغات در انتخابات می کنند از طریق مراجع قانونی به شدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 17 February 2020

مهدی برونسی در گفتگو با تابناک با ابراز نارضایتی از این موضوع عنوان کرد: متاسفانه در ایام انتخابات که برخی کاندیداهای سود جود که نه سابقه سیاسی خوبی دارند و نه عملکرد مدیریتی مثبتی، و نیز فاقد سابقه درخشان در دوره های انتخابات مجلس از قبل هستند با سو استفاده ابزاری از نام شهید برونسی و سایر شهدا خودشان را مطرح میکنند.

 

وی یادآور شد: به تازگی نیز فردی که کارمند یکی از اداره ها می باشد بدون اطلاع و هماهنگی با خانواده شهید با سوءاستفاده از  یک عکس در کنار فرزند شهید برونسی از آن در برد تبلیغاتیش استفاده کرده و تحت عنوان حمایت  خانواده شهید برونسی اقدام به تبلیغات کرده است.

 

فرزند شهید برونسی با اظهار اینکه حرکت این کاندیدا دور از اخلاق سیاسی و انصاف است عنوان کرد: از آنجایی که خانواده شهید برونسی و سایر شهدا در ایام انتخابات  چشم و چراغ این افراد می شوند تاکید میکنم  قطعا با این افراد فرصت طلب و سود جو برخورد قانونی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد:  من فرزند شهید برونسی و خانواده شهید یک رای داریم و بر حسب وظیفه شرعی در انتخابات شرکت میکنیم و رای میدهیم و به صراحت اعلام میکنم از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت میکنیم.

 

فرزند شهید برونسی خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم ولایت مدار با حضور با شکوه خود در انتخابات حماسه سیاسی بزرگ و دیگری که مد نظر مقام معظم رهبری هست خلق کنند.

 

وی در پایان افزود: متاسفانه دشمن با تبلیغات منفی خود بدنبال کم رنگ کردن حضور مردم برای شرکت در انتخابات است و ما خدا را شاکریم که مردم ما در طول این چهل سال در هر انتخاباتی با شکوه هرچه بیشتر حضور یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار