۵ هزار قطعه صابون و ۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده ضدکرونایی در مشهد تولید شده است

مدیرعامل آکادمی ققنوس گفت: در جهت مبارزه با ویروس کرونا تاکنون ۵ هزار قطعه صابون و ۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در مشهد تولید شده است.
کد خبر: ۸۳۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 12 March 2020

به گزارش تابناک رضوی، مهدی درویش‌زاده در جریان توزیع و عرضه رایگان صابون‌ها و محلول‌های ضدعفونی‌کننده به آرایشگران مشهدی، اظهار داشت: صابون ارگانیک بدون حساسیت در دوران سخت کرونایی توسط متخصصان داخلی در مشهد تولید شده و این صابون آرایشی بهداشتی که خاصیت دارویی هم دارد در دو نوع دست و صورت تولید شده و تاییده سیب سلامت را هم دارد فاقد الکل بوده و در دو نوع دست و صورت تهیه شده است.

وی افزود: مواد تشکیل‌دهنده این صابون که در ایام کرونایی کنونی در حال تولید است نمک، H2O و کلر بوده و برنامه‌ریزی‌مان این است که این تولید که تماماً با هزینه شخصی بوده تا اتمام بحران کرونایی باشد و اگر بخواهد ادامه یابد نیازمند حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی در وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه زیرمجموعه‌هایشان هستیم.

مدیرعامل آکادمی ققنوس با اشاره به اینکه توزیع صابون‌ها که از امروز آغاز شده در روز نخست به‌صورت رایگان است، خاطرنشان کرد: 16 هزار سالن زیبایی مشهد جزو اولین متقاضیان دریافت این صابون‌ها بودند و این محصول بدون هیچ محدودیتی در اختیار دیگر گروه‌ها و حتی عموم قرار می‌گیرد.

درویش‌زاده تصریح کرد: در کنار تولید این صابون‌ها دو محلول ضدعفونی‌کننده ویژه دست و سطوح و فضاهای سرپوشیده تولید شده که توزیع آن نیز همانند صابون‌ها در روز نخست رایگان است.

وی تاکید کرد: قیمت محصولات ‌تولیدی آکادمی ققنوس به نسبت دیگر محصولات بسیار متناسب بوده و به متقضایان تعداد بالا تخفیف ویژه داده می‌شود.

وی تاکید کرد: در جهت مبارزه با ویروس کرونا تاکنون 5 هزار قطعه صابون و 5 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در مشهد تولید شده و کلیه محصولات تولیدی با توجه به نیاز کنونی جامعه بلافاصله در اختیار مصرف‌کننده قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار