دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با استاندار خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با حضور در دفتر استاندار خوزستان با دکتر شریعتی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 05 May 2020

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی در این دیدار با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در این ماه ضیافت الهی ؛ گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در دوران شش ماهه ریاست خود بر این شورا ارائه داد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های استاندار خوزستان در حوزه تعظیم شعائر الهی در استان خوزستان برضرورت ارتقای بصیرت و تبیین ارزش های انقلاب و اسلامی در استان تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی یادآور شد: برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات انقلابی و اسلامی در استان باید با انسجام و هماهنگی بین بخشی ادارات ؛ دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی و مشارکت همه اقشار جامعه صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان داشت : برگزاری راهپیمایی و تجمعات انقلابی باید با آگاهی بخشی و بصیرت جوانان از ارزش های انقلاب و اسلام توامان باشد.

دکتر شریعتی استاندار خوزستان نیز با تقدیر از تلاش های رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و مراسم با شکوه تشییع پیکر سردار دل ها شهید سلیمانی در اهواز و آبادان گفت: برگزاری مراسم باشکوه و کم نظیر تشییع پیکر سردار سلیمانی تبلور قدرشناسی و استکبار ستیزی مردم ولایت مدار استان خوزستان بود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان افزود :  امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد تا بتوان در سایه همدلی به مردمی که هیچ گاه مشکلات را پای نظام و انقلاب نمی نویسند ، بهترین خدمات را ارائه کرد.

استاندار خوزستان گفت: امروز خدمت رسانی به مردمی که با وجود تمامی مشکلات پای انقلاب ، ارزش های اسلامی و نظام ایستاده اند افتخاری است که باید از آن در جهت رفع مشکلات جامعه استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار