اختصاص 370 میلیارد ریال بودجه برای توسعه پروژه‌های آمل

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آمل گفت: 370 میلیارد ریال اعتبار جهت توسعه و پیشرفت پروژه‌های این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 29 August 2015
به گزارش تابناک به نفل از فارس سیدجعفر رسولی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان، اظهار کرد: هفته دولت زمان مناسبی برای نمایش توانمندی‌ها و ارائه خدمات دستگاه‌ها و نهادهای دولتی به مردم است.
وی با اعلام اینکه حق مردم‌ کشورمان آبادانی و رفاه بیشتر است، افزود: 370 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و پیشرفت پروژه‌های این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اختصاص یافت.
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه هم‌اکنون تمام تلاش‌مان در این شهرستان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، بیان کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان آمل هم‌اکنون در دست اجرا قرار دارد.
این مسئول با اشاره به اختصاص اعتبارات استانی برای این شهرستان، خاطرنشان کرد: تاکنون در این بین شهرستان آمل 59.9 درصد تخصیص اعتبار را از آن خود کرد.
رسولی بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای اختصاص یافته به آمل نیز با مصوب شدن در کمیته برنامه‌ریزی برای پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان برای سال گذشته 465 پروژه مصوب شد، تصریح کرد: بیش از 460 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها اختصاص یافت که تاکنون 260 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آمل در مورد پروژه‌های هفته دولت امسال یادآور شد: تعداد 49 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در این هفته برای شهرستان آمل افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شوند که در آن 43 دستگاه اجرایی دخیل بودند.
این مسئول در پایان گفت: برای پروژه‌های هفته دولت 760 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار