استاندار در نشست ستاد مقابله با کرونا

توضیحات در خصوص آخرین تصمیمات ستاد ملی / جزئیات برنامه های روز قدس و نماز عید فطر / در مورد خطرات ورود گردشگران خوزستانی به هیئت دولت گزارش داده ایم / شرایط ما بهتر از دیگران است اما پایدار نیست + فیلم

کلانتری آخرین جزئیات ستاد ملی مقابله با کرونا را که از زبان رئیس جمهور و با حضور ویدید کنفرانسی استانداران برگزار شد تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 16 May 2020
کلانتری آخرین جزئیات ستاد ملی مقابله با کرونا را که از زبان رئیس جمهور و با حضور ویدید کنفرانسی استانداران برگزار شد تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در این نشست مهمترین موضوعات مطرح شده از طرف حجت الاسلام حسن روحانی را مطرح کرد و گفت : مراسم روز قدس امسال با توجه به شرایط کروناویروس در همه مساجد و شهرهایی که وضعیت سفید اعلام شده با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد اما راهپیمایی روز قدس نداریم .
حسین کلانتری افزود: شبهای احیا ۱۹ و ۲۱ رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و امیدواریم که شب ۲۳ رمضان نیز با رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.
وی اظهارکرد: مراسم روز قدس امسال با توجه به شرایط کروناویروس در همه مساجد و شهرهایی که وضعیت سفید اعلام شده با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد اما راهپیمایی روز قدس نداریم و تنها در شهر تهران ممکن است رژه موتوری و خودرویی برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نماز عید فطر در مصلاها و مکانهای بزرگ برگزار نمی شود بلکه در مساجد محلات و فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
کلانتری تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی پارکها و تفرجگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل هستند. با توجه به شرایط استان خوزستان دنبال و پیگیر هستیم موافقت ستاد ملی کرونا  را جهت کنترل و مدیریت ورود و خروج به استان را برای مدت چند روز بگیریم.
وی ادامه داد: مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در تجمعات حضور پیدا نکنند، خود مردم استفاده از ماسک را اجباری کنند و در رفت و آمدها بخصوص به استان خوزستان مراقبت کنند و حتی الامکان خودداری کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: رسانه ها به مردم هشدار دهند و آگاهی بخشی کنند که درست است شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کروناویروس بهتر است اما شرایط عادی نیست و باید مراقب باشیم تا با شرایط بدی و پیک کرونا مواجه نشویم.
وی بیان کرد: از مردم استان انتظار داریم همچون گذشته که در غربالگری و کاهش تلفات ناشی از کرونا همکاری و مشارکت داشتند توصیه ها و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند تا ان شالله با مشکلی مواجه نشویم.
کلانتری خطاب به خبرنگاران گفت: از سایت ها و خبرنگاران انتظار داریم به مردم بگویید شرایط کنونی پایدار نیست و کرونا وجود دارد و مراقب باشیم به شرایط بدی گرفتار نشویم اگر قرار است با پیک مواجه نشویم و خطری تهدید نکند مردم همکاری داشته باشند تا شاهد سیر نزولی شیوع ویروس باشیم.
توضیحات کامل استاندار را در کلیپ زیر ببینید
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار