کمک های مومنانه هلال احمر و یک حاشیه جالب + فیلم

روز گذشته ، با مدیریت جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ، تعدادی بسته های معیشتی در راستای کمک های مومنانه جهت توزیع بین نیازمندان تهیه و آماده ارسال به منازل این خانواده ها شد که آغاز این برنامه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده ولی فقیه در استان اعلام شد .
کد خبر: ۸۵۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 17 May 2020
روز گذشته ، با مدیریت جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ، تعدادی بسته های معیشتی در راستای کمک های مومنانه جهت توزیع بین نیازمندان تهیه و آماده ارسال به منازل این خانواده ها شد که آغاز این برنامه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده ولی فقیه در استان اعلام شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز شنبه در آیین توزیع ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش ملی کمک مؤمنانه از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده و آثار و برکات ارزنده آن نیز بعدها مشخص می شود.
وی افزود: این کمک ها صدقه جاریه است و سبب رفع بخشی از مشکلات اقتصادی مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد می شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: دشمنان در شرایط شیوع بیماری کرونا سعی داشتند بین ملت ایران و نظام فاصله ایجاد کنند اما به لطف الهی و با هوشیاری مسؤولان اجرایی کشور موفق نشدند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: تاکنون حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کمک های مؤمنانه در کشور و این استان نشان می دهد که دولت و مسؤولان اجرایی نظام همواره به فکر مردم بوده و هنگام بروز مشکلات هرگز آنها را فراموش نمی کنند.
حسین کلانتری اظهار داشت: تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع بیماری کرونا عده ای از مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد را با مشکلات اقتصادی مواجه کرده اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش ملی کمک مؤمنانه و همت دولت این مشکلات تا حدودی کاهش یافته اند.
وی افزود: کمک‌ های مؤمنانه بیانگر نوعدوستی ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد بوده و در این استان نیز به لحاظ وسعت و عمق مطلوب ارزیابی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش بینی می ‌شود که تا پایان ماه رمضان امسال ۱۱۴ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان این استان توزیع شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۵۸ هزار نفر از اسیب دیدگان کرونا و نیازمندان این استان تاکنون در سامانه دریافت بسته های معیشتی نام نویسی کرده اند.
سردار حمید خرمدل اظهار داشت: توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اردیبهشت ماه امسال به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغاز می‌ شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یک هزار و ۷۰۰ عدد از مجموع این ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی با اعتبارات جمعیت هلال احمر کشور و مابقی نیز از محل اعتبارات استان از سوی استاندار تهیه شده است.
سید امان الله جهانبین اظهار داشت: ارزش هر کدام از این بسته های معیشتی چهار میلیون ریال است.
وی افزود: علاوه بر این بسته های معیشتی ۱۰ هزار و ۸۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده نیز به بیماران نیازمند و سرطانی کهگیلویه و بویراحمد اهدا می ‌شود.
حاشیه جالب
در پایان مراسم بازدید استاندار از محل بسته بندی و آماده سازی برای ارسال ، رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته روابط عمومی ، با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه از روابط عمومی این جمعیت به صورت ویژه تقدیر کرد.
 
 
دانلود
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار