بازار مازندران با ثبات شده است!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به ثبات در بازار استان، گفت: قیمت محصولات غذایی و ساختمانی استان در هفته منتهی به ۲۸ مرداد ثابت ماند.
کد خبر: ۸۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 31 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از  خبرگزاری تسنیم از ساری به روایت از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت مازندران؛ محمد محمد پور عمران اظهار داشت: بررسی وضعیت بازار کالا در هفته منتهی به 28 مرداد امسال حاکی از آن است عموم کالا در رسته‌های انواع مواد غذایی، محصولات شیمیایی، مصالح ساختمانی نسبت به هفته و ماه قبل بدون تغییر قیمت بودند.
وی افزود: با توجه به مناسب بودن وضعیت بازار و با توجه به عدم تکلیف ستاد تنظیم بازار کشور به وزارت متبوع درباره برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و وجود برخی نارسایی‌ها در برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها، برنامه ای به‌صورت متمرکز برای برگزاری نمایشگاه در استان ابلاغ نمی‌شود.
محمدپور تصریح کرد: چنانچه کمیته تنظیم بازار هر شهرستان با همکاری اتاق‌های اصناف، برگزاری نمایشگاه را تصویب کند، نسبت به برگزاری نمایشگاه اقدام شود.
وی افزود: استفاده از ظرفیت سازمان‌های صنفی در امر فروش فوق العاده توسط واحدهای صنفی و استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های بزرگ و چند منظوره، تعاونی‌ها در جهت تامین نیاز شهروندان مورد توصیه است.
مازندران دارای 124 هزار واحد صنفی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار