پیشبرد اهداف حوزه فناوری اطلاعات با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود/ استقلال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با جدیت دنبال شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیشبرد اهداف حوزه فناوری اطلاعات با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 21 June 2020

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای مرتضی شهامی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین با بیان اینکه هر جا کارها پیش رفته با حضور و مشارکت مردم بوده است، اظهار کرد: هنر امام خمینی(ره) این بود که از همان اول مردم را با انقلاب همراه کرد و همین مهم سبب شد که کار انقلاب اسلامی پیش رفته و به پیروزی برسد.

 

وی همراهی مردم را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: همراهی مردم و جامعه با طرح‌ها و ایده‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مستلزم آن است که مردم توجیه شوند و اگر این امر تحقق یابد، یقیناً جامعه با شما همراه خواهد شد.

 

 

امام جمعه قزوین فرهنگ‌سازی را اصل بسیار مهم در حوزه فناوری اطلاعات دانست و تأکید کرد: همراهی و همکاری مردم و مسئولان با شما عزیزان نیازمند فرهنگ‌سازی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و پیش از آن که قدمی برای اجرای ایده‌ها بردارید، فرهنگ‌سازی را مد نظر قرار دهید تا اجرای ایده‌ها با سرعت و موفقیت تحقق یابد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: شما عزیزان اگر بتوانند جامعه را از منافعی که از توسعه فناوری‌ها می‌برند، توجیه کنید یقیناً با شما همراه شده و شما را در تحقق اهداف ارزشمندی که دارید، همراهی خواهند کرد.

 

وی بر حفظ اسرار کشور و جلوگیری از نفوذ دشمنان در اطلاعات مردم تأکید کرد و گفت: این سفارش قرآن است که اجازه ندهیم دشمنان و غریبه‌ها بر اسرار جامعه اشراف داشته باشند و هر چه در این حوزه به سمت استقلال پیش برویم، از نفوذ دشمنان نیز جلوگیری خواهد شد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار